torsdag 23. februar 2012

Boktema: 3 bøker jeg vil ta med på en øde øy

 
 
For første gang blir jeg med pÃ¥ Boktema, startet av Anettes Bokboble. Trykk pÃ¥ bilde for og komme til denne ukes boktema :) Hvor du kan finne flere innlegg. 
Denne ukes tema er:  3 Bøker du vil ta med deg pÃ¥ en øde øy?
 
Med en gang jeg hørte dette spørsmÃ¥let tenkte jeg.. Hmm tenke taktisk. Ta med sÃ¥ tjukke bøker som mulig. SÃ¥ jeg har mest mulig og lese pÃ¥ :P 
+ bøker jeg ikke har lest før. Men noen jeg har sett fram til og lese :) Kom frem til disse:

Fordi jeg har denne på hylla mi og virkelig lyst til og lese den lenge lenge nå. I over et år. Men får aldri begynt. Fordi det skremmer meg litt at den er så lang. Den er på nesten 800 sider :O
Så en denne ville være optimal og ha med på øde øy.

 

En annen bok som står i hylla mi og bare venter.. Som jeg absolutt må få lest.. Men størrelsen skremmer litt. Da den er på nesten 600 sider. :)

 
 
Jeg har ogsÃ¥ den norske versjonen av Narnia, hvor alle bøkene er i en stor bok :) Den skal med.. Har lest noen av dem før.. Men elsker Narnia. Og det er nok en bok jeg kunnet lest om og omigjen :P SÃ¥ om jeg hadde med meg den, kunne jeg overlevd lenge :P 


Hvilke bøker ville du tatt med deg??
Bli med. Bare trykk pÃ¥ bilde øverst for og komme til Anettes Bokboble. :) 




9 kommentarer:

  1. Fin liste:) Narnia er jo gode bøker. Har ikke lest alle da, men det er koselig lesning. De to andre har jeg ikke lest, men virker intresange:)

    Ha en fin Torsdagskveld!:)

    SvarSlett
  2. De to øverste har jeg ikke hørt om, men har heller ikke lest Narnia bøkene....må visst skjerpe meg litt:-)) ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  3. Disse bøkene er jo helt perfekte å ta med seg, gode valg! Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  4. The Passage er (etter min mening) helt utrolig fantastisk. Når du kommer inn i den tenker du ikke over at den er så lang.

    A Discovery of Witches står i min bokhylle også og venter på å bli lest, har hørt den er veldig bra.

    SvarSlett
  5. Jeg har kun lest den første boken i Narnia-serien av dine valg, Line så dette er noe jeg også kunne tatt med meg på en øde øy. En flott liste med spennende bøker!

    SvarSlett
  6. Hehe, lurt å tenke taktisk i en sånn situasjon! Har enda ikke fått lest Narnia-bøkene, men smart å ta med seg en bok med alle i ;D

    SvarSlett
  7. En fin liste. Narnia bøkene er blant mine favoritter så de kunne godt blitt med meg til en øde øy :-)

    SvarSlett
  8. Det høres ut som en god plan å ta med tykke bøker, ja :-) De to første har jeg lyst til å lese også.

    SvarSlett
  9. Jeg ville også tatt med meg Narnia-bøkene ;) Elsker forresten tykke bøker!

    SvarSlett