torsdag 23. februar 2012

Boktema: 3 bøker jeg vil ta med på en øde øy

 
 
For første gang blir jeg med på Boktema, startet av Anettes Bokboble. Trykk på bilde for og komme til denne ukes boktema :) Hvor du kan finne flere innlegg. 
Denne ukes tema er:  3 Bøker du vil ta med deg på en øde øy?
 
Med en gang jeg hørte dette spørsmålet tenkte jeg.. Hmm tenke taktisk. Ta med så tjukke bøker som mulig. Så jeg har mest mulig og lese på :P 
+ bøker jeg ikke har lest før. Men noen jeg har sett fram til og lese :) Kom frem til disse:

Fordi jeg har denne på hylla mi og virkelig lyst til og lese den lenge lenge nå. I over et år. Men får aldri begynt. Fordi det skremmer meg litt at den er så lang. Den er på nesten 800 sider :O
Så en denne ville være optimal og ha med på øde øy.

 

En annen bok som står i hylla mi og bare venter.. Som jeg absolutt må få lest.. Men størrelsen skremmer litt. Da den er på nesten 600 sider. :)