mandag 7. mars 2011

Nye i bokhylla: videologg hos Pappa

Eg har fått kjempe masse nytt på det siste :)
Og her er en video som viser noen av de bøkene jeg har fått.. Resten kommer i en video i morgo. Regner jeg med. Da de ligger heime i hybelen min :)





Vil du vite mere om bøkene:
Den sorte dolks brorskap 7 - Hevnens Elsker av J.R Ward
Den sorte dolks brorskap 8 - Min egen elskede av J.R Ward
Englelære av Danielle Trussoni
The Iron King av Julie Kagawa
Delirium av Lauren Oliver
The Hunger Games av Suzanne Collins
The Hunger Games 3 - Mockingjay av Suzanne Collins
Den forutbestemte av P.C Cast
Herreløs av Rachel Vincent

Og takk til Natalie Normann for og sende meg et eksemplar av Parken.
Sjekk ut bloggen hennes Vestlandets leirgjøk for flere anmeldelser osv.
Parken av Singh & Normann


Sjekk også:
- Nye gratis Ebooks
- Nye i bokhylla, fra min hybel (kommer snart)
- Videoanmeldelse av Parken (kommer snart)


Har du lest noen av disse bøkene? Hva syntes du?
Har du fått noe spennende på det siste :)


~MoonStar~

2 kommentarer:

  1. Så kult med videoblogg! Det krydrer virkelig bloggen :) Og så mange spennende bøker du har fått! Gleder meg til å lese anmeldelsene dine!

    SvarSlett
  2. Takk for det :)
    Liker selv og se videblogs. Så tenkte jeg ville prøve meg litt mere på det :P

    SvarSlett