mandag 28. februar 2011

News: Fraværende

Beklager. Men kommer til og være litt fraværende i fremtiden.

Grunnen til jeg har vært nå er at familien min har hat ferie, så har hat besøk av familien fra DK.
Godt endelig og se de igjen. Hadde ikkje sett de sida jul. Og nå ser jeg de ikke igjen før april.
Som fører til hvorfor jeg kommer til og være litt fraværende i løpe av neste mdr.
Nevøen min skal døpes. Og jeg er fast bestemt på og brodere et bilde til han.


Og derfor må jeg ta meg sammen for er ganske langt etter og ingen trur eg vi rekke og bli ferdig. Så må mot besvise de.. Så dvs.. mindre lesing meir brodering. Den neste mdr.
Men vil selvfølgelig ikke være helt vekk.. Men bare så dere veit det er jeg her fortsatt.. Og håper dere vil fortsette og lese når jeg venner tilbake ;)

Ønsker dere alle gode lese stunder.


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar