søndag 27. mars 2011

Nye Ebooks: videologg


Nye Ebooks


Normalt ville dette hete nye i bokhylla. Men akkurat denne gangen har jeg ikke bøker og vise, men Ebooks. Da jeg langt om lenge har kjøpt meg noe og lese Ebooks på :P YaY





YaY For at jeg endelig har fått meg en Samsung Galaxy Tab. Den er Awesome.. Og er så glad for den. Gleder meg til jeg skal ut og reise, så jeg kan ta den i bruk :P Eller den er jo allerede i bruk. Men sånn ordentlig ordentlig :)


Bøker jeg har fått: (Netgalley) - Elephant Talk by Ann Downer Given to me by Lerner Publishing Group

- The Twisted Tale of Stormy Gale by Christine Bell Given to me by Carina Press

- Angel Burn by L.A Weatherly Given to me by Candlewick Press

- Cinderella:Ninja Warrior by Maureen McGowan - Sleeping Beauty: Vampire Slayer by Maureen McGowan Given to me by Baker & Taylor Publishing

Ebooks for free: - Demon Girl by Penelope Fletcher - White Fang by Jack London Og en til som jeg ikke husker akkurat nå.. Så det kommer senere ;)

Demon Girl downloaded jeg på en side, linket deler jeg med dere senere ettersom jeg ikke har det akkurat nå :) De 2 andre, var med da jeg lastet ned ebook program til Galaxyen :) Har du fått noen spennende bøker på det siste?? Hvilke??

Har du evt. lest noen av disse :) Hva syntes du??


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar