onsdag 23. mars 2011

Nysgjerrig på: Zoologi

Jepp.. Fant akuratt boka jeg bare må eie :)
Vil jo gjerne studere biologi- zoologi senere. Og fant akuratt the book :)


Boka heter: Integrated Principles of Zoology
Forfattere: J.R Cleveland P. Hickman, Larry S.Roberts, Allan Larson,
Helen Iánson og David Eisenhour.

Boka finnes med forskjellig cover og dette er 2005 utgaven.. Tenker jeg vil kjøpe meg den nyeste utgaven så snart jeg har penger igjen :P Men denne boka er jo ikke akuratt liten og billig.

Sider: 896 ca.
Pris: Har funnet den i paperback på en dansk side til ca. 500 kr. Og det er det billigste.
Vil man ha den i hardback kostet den visst 120 Euro på Play.com

Har du lest denne boka?
Evt. sett den billig et sted :) Så gi beskjed.
Hva syntes du om den? Eller kjenner du til lignende bøker du kan anbefale :) Søker seriøse bøker, man kan lære noe av :D

Gjør som meg: Legg evt. til på Bokelskere.


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar