tirsdag 22. februar 2011

Nye i bokhylla: Gratis Ebooks

Etter som jeg gjerne vil ha meg en ebook, men desverre ikke fått kjøpt meg noen enda.. Så har jeg så vidt funnet meg litt bøker til jeg får meg en :P hehe
For har funnet noen Ebooks gratis på nettet.

(for mere info om de så klikk på bilde. :) Og du kommer til hjemmesiden jeg fikk den fra.)
Må innrømme jeg ikke selv vet hva de handler om. Men den første boka har jeg lest god anmeldelse på. Og de andre syntes jeg bare så bra ut :P hehe






Har du lest noen av disse?? Eller kjenner andre sider man kan få seg gratis ebooks :)
Interessert i noen av disse bøkene så sjekk ut disse sidene:
All Romance
eHarlequin

Har du forslag til hvilken ebook jeg burde kjøpe.. Så stikk innom bloggposten min om ebook :)
For nå som jeg eier ebooks, trenger jeg jo også noe og lese de på :P



~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar