torsdag 9. desember 2010

Nysgjerrig på: Mørke krefter

Mørke Krefter av Kim Harrison




Søkte litt rundt i dag på bøker som vekker min interesse og falt over denne serien :)
Den har fått ganske god omtale.

Om boka: I bydelen Hollows hersker farlige vampyrer, varulver og andre overnaturlige vesener. Rachel Morgan er heks og dusørjeger, og sammen med vampyren Ivy og pixien Jenks, forsøker hun å holde byen trygg. Men oppdragene skaffer henne mange fiender som er ute etter hevn …
Dette er funnet på Schibsted Forlags hjemmeside . Der kan man lese mere om de forskjellige bøkene som finnes på norsk og også kjøpe dem.

Bøkene er bestseller i USA og du kan finne mere info om bøkene og forfatteren på forfatterens egen hjemmeside her.

På min søken rundt fant jeg også veldig god anmeldelse og uttalelse omkring alle bøkene på Tones egen bok hjemmeside. Linket fører til anmeldelsen om første boka i serien, for og lese de andre, skal dere blot trykke neste bok nede i høyre hjørne.

Bøkene er i hvertfall på min ønskeliste. Og når jeg engang får råd til dem. Så vil det selvfølgelig komme anmeldelse her inne :) Så følg med ;)

Har du lest noen av dem. Og hva syntes du..?

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar