mandag 13. desember 2010

Ny i bokhylla

I dag var det jaggu med fangst igjen :P Post i postkassa.. Elsker når det skjer :)
Det var desverre bare ein bok i dag, men det er bedre end ingen ;)

Det gikk nesten panikk i meg for da jeg kom på posthuset fant de ikke pakka mi. Men etter mange nerver og litt venting fant de den endelig.. Heldigvis.. Blei seriøst redd for den skulle blitt vekk.. :) Så blei jo nesten lei meg i panikk hehe
Men overlevde ;)
Og kom stolt hjem igjen med et eksemplar av

By Midnight av Mia James
Les mere på Nysgjerrig på By Midnight, her på bloggen min :)
Og hold øye med når det kommer anmeldelse ;)


Har dere fått noen nye bøker og hvilken??
Kommenter gjerne med link til egen blogg :)
Alltid spennende og se hva andre får inn av døra :)

~MoonStar~

4 kommentarer:

  1. Kjempespent på hva du synes om den. Den har ikke vært anmeldt så mange steder rundt omkring. Jeg likte den godt. Jeg fikk "Nevermore" i posten i dag.

    SvarSlett
  2. Jeg har fått Bree Tanners nye korte liv i posten som jeg har byttet til meg. Ellers har jeg bestilt en bokpakke som ikke har kommet enda:-)By Midnight har jeg ikke hørt om før, så det blir spennende å høre mer.

    SvarSlett
  3. Ååå, alltids gøy å få pakker i posten! Jeg venter faktisk på to spennende bøker nå, de to siste i Vampire Academy serien :D

    SvarSlett
  4. Bokelskerinnen: Gleder meg ogs[ til og komme i gang,hadde tenkt og vente til etter nyttår, men vet ikke om jeg klarer og vente xD Selvom jeg er i gang med en annen.. Åhh.. Den serien kunne jeg også godt tenkt meg :)

    Silje: Bree Tanner er også en god bok spørr du meg :) Altid spennende og vente på flere bøker :P Går også og venter på mere post :D

    Maria: jah.. Er ikke en bedre følelse end når man åpner pakka, selvom man vet hva som er inni :P hehe Den serien må jeg også se og få lest.. Hørt masse bra om den :)

    SvarSlett