søndag 5. desember 2010

Nysgjerrig på: Blue Bloods serien


I dag falt jeg over en bok som het Misguided Angel på: www.bookdepository.co.uk
Syntes coveret var helt fantastisk.. Og ville til og kjøpe boka da jeg opdaget Ups.. Det var bok nummer 5 i en serie.. :) Men det stopper ikke meg. Elsker serier, så nå er jeg nysgjerrig på serien som heter Blue Bloods av Melissa De La Cruz.

Man kan lese mere om de forskjellige bøkene på Goodreads.
Bok 1 - Blue Bloods
Bok 2 - Masquerade
Bok 3 - Revelations
Bok 4 - The Van Alen Legacy
Bok 5 - Misguided Angel

Eller sjekk forfatterens egen hjemmeside.

Noen av dere som har lest serien?? Er den bra :)
Er i hvertfall veldig spent på den, men må nok vente til jeg får råd osv.. (som altid, ikke altid jeg klarer :P) hehe

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar