tirsdag 7. desember 2010

Anmeldelse: En shopoholikers uimotståelige nye verden - Sophie Kinsella

En shopoholikers uimotståelige nye verden - Sophie Kinsella


Lest: Desember 2010
Språk: Lest på dansk

Kort om selve historien: I bok 2 følger vi nye forandringer i Rebecca Bloomwoods verden. Her reiser hun til utlandet. Har oppturer og nedturer i hverdagen, jobbrelatert og i kjærligheten. Samtidig som hun ikke klarer og holde styr på økonomien sin pga. shopping. Vi følger henne igjennom noen følelsesmessig dager og ser hvordan hun løser de forskjellige knipene hun har havnet i.

Min mening: Syntes faktisk denne er et tak bedre end 1éren. Kanskje fordi jeg kunne kjenne igjen følelsene og derfor levde meg skikkelig inn i historien. Som gjorde at jeg slukte boka rå nesten xD
Det skjer i hvertfall mange ting på en gang, masse alvorlig ting, som de får gjort litt mere spennende ved hjelp av litt humor :)

Vil ikke avsløre hva boken handler om. Men kan si så mye som en ny start = et nytt liv :)
Her gjenkjente jeg meg selv, for som dere vet er jeg på vei til og flytte til Norge :)

Jeg syntes i hvertfall boka fortjener:

Dette får den fordi jeg kom så langt inn i historien at jeg satt og lo og gråt, selvom jeg leste den på jobb xD Nå ser jeg bare frem til og komme i gang med 3éren.. Og se om hun holder styr på økonomien sin :P Selvom jeg tviler litt..

Har du lest bok 2 i Shopaholic serien.? Hva syntes du.??

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar