fredag 3. desember 2010

News: Utfordring Off the shelf

Off The Shelf!

Utfordringen går ut på og lese noen av de bøkene man eier i forveien.
Du kan lese alt mulig, du må bare eie bøkene før utfortingen går i gang 1. januar.
Hvis man ikke eier så mange, kan man også gå ut fra sin TBR liste, bare man ikke tilføyer nye, etter start.
Det er forskjellig nivåer:

Challenge Levels
  1. Tempted– Choose 5 books to read
  2. Trying – Choose 15 books to read
  3. Making A Dint – Choose 30 books to read
  4. On A Roll – Choose 50 books to read
  5. Flying Off – Choose 75 books to read
For extra hard challenges
  1. Hoarder – Choose 76-125 books to read
  2. Buried – Choose 126-200 books to read
Satser selv på og få lest 50 bøker, kanskje enda flere. Satser på og få mere lesetid og forgje sommerferie leste jeg 13 bøker. Så hvorfor ikke 50 stk på et år. Har utrolig mange uleste bøker, nærmere 200 stk. i bokhylla. Så er nok er ganske god utfordring for meg, så jeg kan få spart litt på pengene og få minsket "skal leses" lista mi :P
Så 50 or more på meg :)

Dere kan følge med i hvilken bøker jeg har lest her.

Skal noen av dere joine denne challengen?? Spennende og se om man klarer sine mål, i en kaotisk hverdag :)


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar