torsdag 26. januar 2012

Nysgjerrig på: Blomstenes hemmelige språk


  Blomstenes hemmelige sprÃ¥k

 

 Den Norske Bokdatabasens omtale

18 Ã¥r gamle Victoria har tilbrakt barndommen i ulike fosterfamilier. Blomstene har blitt hennes mÃ¥te Ã¥ kommunisere pÃ¥. Blomsterhandleren Renata blir imponert over Victorias kunnskaper om blomster og tar henne med til blomstermarkedet. Der møter hun Grant, en mann som viser seg Ã¥ ha en forbindelse med fortiden hennes. Men tørr hun satse pÃ¥ kjærligheten, hun som aldri har blitt elsket? 





Har sett masse bra anmeldelser av denne boken rundt på blogger. Pluss en veninne av meg skikkelig gjerne ville kjøpe den når vi var i London.
Boken er nok uten om mit normale lese stoff.. Men like vel tror jeg at jeg vil se om jeg ikke finner denne pÃ¥ biblioteket i fremtiden :) Kanskje kjøpe den hvis den kommer pÃ¥ tilbud eller noe :) 


Har du lest den? Hva syntes du??
Burde jeg lese den :) 


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar