onsdag 17. august 2011

Nye meme

Jeg har valgt og lage meg selv noen nye meme´s som det visst heter på engelsk :D

Fremover vil bloggen inneholde det den alltid har hat :)
- Anmeldelser
- Nysgjerrig på
- Diskusjon
- Giveaway
- Nye i bokhylla
- Smakebit

Til og starte med vil jeg ikke sette på spesielle dager for det forskjellig. Men kanskje det kommer senere :) Må bare planlegge litt bedre først.. Så får vi se hva jeg kommer frem til :D

Nye meme: (eller hva jeg skal kalle det :P)
- Lånt mening
- Favoritter
- Quotes

Lånt mening: Blir andre folks meninger. Når jeg låner bort en bok. Skal de i fremtiden komme med en mini anmeldelse om hva de likte eller likte ved boken. Og denne meningen vil jeg dele med dere ;) Så frem over er det ikke bare min mening med flere meninger her på bloggen :) Av de bøkene jeg eier.

Favoritter: Blir hvor jeg nevner bøker, som jeg føler fortjener mere oppmerksomhet :) Eller som jeg bare gjerne vil dele med dere, da jeg syntes de var så bra :)

Quotes: Hver gang jeg leser en bok, noterer jeg gjerne ned hvis det er noe jeg syntes er godt sakt, morsomt, søtt osv. De notatene vil jeg fremover også dele med dere :)


Håper dere vil like de små "forbedringene" mine på bloggen :)

~MoonStar~



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar