søndag 10. juli 2011

Lesemaraton: Løpende oppdatering

Jeg har meldt meg til på lesemaraton

Skal lese så mye jeg orker i dag (9/7 fra kl 10 til 10/7 kl 10).
Dessverre har det kommet noen planer i veien. Men får nok lest litt i løpet av natten :) Da jeg er natte fugl :P hehe
Men nok ikke like mye som alle andre. Ettersom jeg aldri har klart og lese mere en en hel bok på en dag. Men vi får se :D

Mine oppdateringer:
Fra 10.00-12.00 Leste jeg ca. 130 sider i Born at Midnight av C.C Hunter. Mangler nå 70 sider. Hadde nemlig startet på denne boken i går :)

12.00-23.30
Jepp. Maratonet gikk litt i vasken, da jeg fikk andre planer. Men hat en kjempe fin dag, med en kjempe god veninne. Og dagen har faktisk vært ganske bokrelatert.
Vi har kikket på og diskutert bøker hele dagen :) + vi har sittet og smålest litt :)
Og sett på Emma av Jane Austen. Kanon dag med grilling og masse kos.
Jeg kommer nesten aldri ut. Så dette var helt kanon, i det beste selskap ever <3

23.30-00.00
Twelve Days Stella (14 sider)
Phoebes Valentine (7sider)
Short stories av Tera Lynn Childs, i forbindelse med Oh, my Gods serien :)

00.00-01.30
Lest de siste sidene av Born at Midnight, skrevet av C.C Hunter. Litt over 70 sider. Kjempe bra bok. Gleder meg helt sykt til fortsettelsen.

01.30-03.00
Måtte avslutte kosekvelden hos veninnen min. Vi kjørte for og hente broren hennes ved en fest + hun kjørte meg hjem :) Så får se om jeg ikke får lest litt før det bærer i seng. Siden jeg ikke helt fikk lest det jeg hadde regnet med xD Men det var nå værdt det :P
Dessuten leste jeg jo også stort sett hele dagen i går :D Til og med da vi var på restaurant og spiste xD haha

03.00-04.30
Lest hele Romeo and Juliet, Manga Shakespare på 193 sider, på engelsk :)

04.30-05.30
Prøvde meg på og begynne 3 nye bøker uten hell. Duppet av etter de første 5-10 sidene i alle sammen. Så det funket ikke helt.

05.30
Startet på Bitten and Smitten av Michelle Rowen, so far lest ca. 32 sider.
Kommer nok til og sovne snart. For har planer for dagen, så må få meg litt søvn. Selvom jeg gjerne skulle fortsatt til kl 10 :P Men sovner nok før det.

Men i det minste har det blitt litt over 400 sider på meg. Hvilket jeg syntes er ganske bra jobbet. Siden jeg kun var med i 7 timer ca.
Neste gang håper jeg at jeg kan være litt mere engagert og med :) Så ser frem til det.

Hva har dere fått lest?? Og hvor lenge :D

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar