fredag 8. juli 2011

Anmeldelse: Woodland Fantasy av Becca Dale

Woodland Fantasy av Becca Dale


Om Boka:
Dette er en Ebook på bare 13 sider, som jeg fikk gratis fra All Romance Ebooks.
Egner seg ikke for dem under 18 år.

Lest: Juni 2011
Språk: Engelsk

Bak på boka: (Fra Goodreads)
Trapped in an abusive marriage, a woman escapes into the woods to find peace and happens upon her erotic salvation in the guise of a handsome forest dweller.


Min mening:
Jeg må inrømme denne boken fenget ikke hos meg. Jeg har kun gitt den 1 ut av 6 stjerner.



Dette fordi for meg var det ingen ting i historien. Ingen ordentlig start, forhistorie, ingen ordentlig handling, eller slutt. Det var en person som reiste ut. Var utro med en mann og reiste så hjem igjen. Det som forvirret meg var at jeg trodde det var noe paranormalt med, men man fikk liksom ikke noe. Annet en at han sier han er feenes konge. Hvilket jo egentlig hadde vært unødvendig, siden det ikke er mere med en det. Desverre. Men begrenset hvor mye man kan forvente seg av 13 sider. Er jo ikke så lett og få alt med da. :)
Så jeg er nok ikke den store fan av små historier. hehe


Har du lest denne? Eller noen du har følt det lignende med?

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar