onsdag 27. april 2011

Diskussion: Budget?

Noe jeg kom til og tenke på. Dere der ute legger dere budget for hvor mye penger dere kan bruke på bøker?
Hvor mye bruker dere ca. si om uken/måneden. Og har dere noen specielle kriterer for når dere kjøper og ikke kjøper bøker.

Selv er jeg litt gjerrig på den, kjøper flest nye bøker fra england da det er mye billigere. Og helst ikke til ny full pris. Kjøper mest på utsalg. Kjøper ikke bøker til over 5 euro med mindre det er en som virkelig har stått på ønskelista lenge. :P
Og det samme med her hjemme, venter ofte til bøkene er på salg. Og hvis jeg endelig kjøper en litt dyr bok er det fordi jeg kjenner boka og veit jeg ikke vil bli skuffet. Eller fordi jeg samler på akkuratt den serien i det formatet.

Til gjengjeld har jeg ikke fått laget meg noe budget (hvilket jeg burde, for har ikke oversikt i det hele tatt) Og ender ofte med og kjøpe 1000 billig bøker.. (overdrivelse fremmer forståelsen right ;) hehe )

Hvordan har du det når du kjøper bøker? Hva tar du i betraktning?

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar