fredag 11. november 2011

Nye i bokhylla : Godt blandet :D

Fått meg ganske mange nye bøker på det siste :) Så tenkte det var på tide med en liten video :)
Orker ikke legge opp link til alle bøkene, men hvis det er noen spesielle bøker dere er interessert i mere info eller link til mere info, så bare si i fra ;) Så skaffer vi det vettu :D


Kobling

Takk til bloggene
Escape in a Book / Flukten fra Virkeligheten
Niki Burnham

Blog Tour
Sjekk den engelske bloggen min 29 November for anmeldelene
(hvis du ikke vil det, kommer de også her på norsk senere ;) )



Giveaway
Sjekk ut her, hvis du vil ha sjansen for og vinne valgfri bøker
av verdien 25 Euro ;)



Hva har du fått av nye bøker på det siste?? Har du lest noen av disse, tilfelle hva syntes du?? :)

~MoonStar~

3 kommentarer:

  1. Det var litt av en haug med bøker :D Man får liksom aldri nok lesestoff. Du er forresten flink til å lage vlogger, det virker veldig lett og naturlig når du snakker.

    Jeg vet dessverre ikke helt når det gjelder krim-serien men jeg vet det er flere bokbloggere som har lest alle bøkene hennes. Håper noen av de kan svare deg :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes også vlogene dine er fine :)

    Jeg har begynt på starten med Läckberg sine bøker, men har kun lest en. Men man følger utviklingene av forholdet hovedpersonen har til en spesiell mann, søsteren etc gjennom bøkene. Men vet om flere som ikke har lest dem i rekkefølge.

    SvarSlett
  3. Ahh, så heldig du er som har så mange bøker :D Har selv nightworld, men har ikke begynt å lese den ennå faktisk.

    SvarSlett