onsdag 20. juni 2012

Read-a-thon 20 juni til 24 juni

Tenkte jeg ville dele denne med dere også. Tilfelle noen andre vil joine. 
For og få lettet på lesebunken min har jeg joina et lesemarathon denne uken :) 
Hovedsakelig med min engelske blogg. Men siden jeg anmelder alle her inne også. 
Vil jeg også dele det med dere :) 

Wicked Wildfire Read-A-Thon

Får nok ikke lest så mye som jeg burde. Siden jeg jobber.. Men skal prøve og få lest litt både før og etter jobb.. Og droppe ned på TV titting denne uken :P 
Men ikke droppe ned på blogging.. For den har jeg allerede droppet alt for mye på :( 
Jeg skjems.. Men det skal bli bedre ;) (og dere er sikkert lei sytinga mi) 
Men er litt frustrert for vil så gjerne blogge, får bare ikke ordene ut xD
For og bli med på lesemarathonet er det bare og trykke på bilde over :)
Og melde seg til ;)

Du kan også følge med på Twitter: #WWReadathon 
Under her vil du kunne følge med på fremgangen min hver dag :P


Bøker jeg håper og få lest
13 little blue envelopes av Maureen Johnson (35% ferdig)
Torn av Dean Murray (20% ferdig)
Witness av Jamie Magee
Ascend av Amanda Hocking
Og selvfølgelig gjerne flere :P Men må være litt realistisk


Onsdag 20 Juni
Tittel på bøkene jeg leser: Torn, Ascend
Sider jeg har lest: 5+12 = bare 17 sider i alt :(
Bøker jeg har lest ferdig i dag: Ingen xD
Torsdag 21 Juni

Tittel på bøkene jeg leser: 
Sider jeg har lest:
Bøker jeg har lest ferdig i dag: 
Sider lest totalt: 
Fredag 22 Juni
Tittel på bøkene jeg leser: 
Sider jeg har lest:
Bøker jeg har lest ferdig i dag: 
Sider lest totalt:
Lørdag 23 Juni
Tittel på bøkene jeg leser: 
Sider jeg har lest:
Bøker jeg har lest ferdig i dag: 
Sider lest totalt:
Søndag 24 Juni
Tittel på bøkene jeg leser: 
Sider jeg har lest:
Bøker jeg har lest ferdig i dag: 
Sider lest totalt:

Skal du bli med?? Hvordan går det med lese fremgangen din :)

1 kommentar:

  1. Hei hei!Så fint du er med i konkurransen i bloggen min. Jeg titter innom for å fortelle at du glemte å velge hvilke bokpakke av de fem du vil vinne. Jeg linker til innlegget, så du kan kommenterer under innlegget for det du bestemmer deg for. Klem

    http://stjernekast.blogspot.no/2012/06/jeg-gir-bort-en-sommer-bokpakke.html

    SvarSlett