fredag 15. juni 2012

Nye i bokhylla videoblogg: Før og etter Afrika


While he was Away av Karen Schreck
Obernewtyn av Isobelle Carmody
The Immortal Rules av Julie Kagawa 
The tree Show

Pocket guide to Mammals of Southern Africa
A field guide to the Addo Elephants 
The Silent Giants of Southern Africa
The Behaviour Guide to African Mammals 
The Elephant Whisperer av Lawrence Anthony 
Coast to Coast - a bacpacker´s guide to Southern Africa


The Future of Us (etter lot den i Afrika, så noen kunne få den)
Stolen Away av Alyxandra Harvey
New Girl av Paige Harbison
Black Heart Blue av Louisa Read


Save the Pearls - Revealing Eden av Victoria Foyt 
Fiji Kitsune - Landet bak drømmer av Kristine Oseth Gustavsen


Until I Die av Amy Plum
Taken at Dusk av C.C Hunter
Jeg er nummer 4 av Pittacus Lore
Uglies av Scott Westerfeld 




Glemte og vise dere en bok. Som dere ser på bilde fikk jeg kjøpt med meg 1 boka i en ny romanserie. Da jeg var borte for og handle :P 

Nattmannens Datter - Frostrosen av May Lis Russ
Det jeg snakket om ang. adoptere elefant unge. Kommer i egen blogpost en av de kommende dagene ;) 


Har du lest noen av disse?
Hvilken burde jeg lese først?? 

~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar