lørdag 8. januar 2011

News: Shop Amok

Ups.. Jeg gjorde det igjen igjen.. Har gått shopp amok på nettet..

Tror etter hvert at jeg venter på minst 10 bøker som ska komme med posten :)

Fikk penger til jul.. Så for noen dager siden kjøpte jeg meg masse bøker. Og veit allerede hvilken jeg skal kjøpe i julegave for meg selv på butikken, så fort jeg kommer meg ned ditt :)
Så det kommer nok forhåpentlig snart, når jeg får internett.. Forhåpentlig i løpet av de neste to ukene. Og når det nettet blir kjøpt kommer det nok masse gode bøker i en omgang Nye i bokhylla :D

Kan avsløre at det er mange av de bøkene jeg har sett inne på diverse blogger, som har blitt omtalt flere ganger og masse posetivt :)
Blandt annet Evermore. Matched osv.. :) Digg. Digg Digg. Sier jeg bare :P

Bortsett fra det så er jeg godt i gang med bøkene mine, da jeg jo skal rekke og lese en god del bøker. Leste bare 30 bøker i fjor. Og i år ska jeg prøve og få lest nesten 70 :) Så har travlt.

Men er i gang med bok nummer 2 for i år. Så det kommer anmeldelse av
De myteomspunne av P.C Cast
By Midnight av Mia James
Wings av Aprilynne Pike

Som er rett rundt hjørnet.. Mangler bare internettet for og kunne skrive de. Da jeg pt. låner pc hos familie. Og begrenset hvor mye jeg rekker :P
Men måtte bare ut med min store shopping av julegaver xD hehe på salg :P

Har dere starta på januar salg shoppingen. Og hvilken spennende ting har dere funnet??
Fortell fortell

~MoonStar~

3 kommentarer:

  1. Åå, jeg gleder meg til å se hva du får i posten :D

    SvarSlett
  2. Jeg forsøker å ikke kjøpe så mange bøker nå, siden jeg kjøpte så mange i gjor. Men jeg har forhåndsbestilt noen bøker av engelske debutforfattere, blant annet Warped, Choker og Timeless som jeg venter på og gleder meg til.

    SvarSlett
  3. Gleder meg til og motta alle de seine julegavene og ta billde av alle sammen :D

    Norwegian Bookgirl: Uff..prøver jeg også på. Men nå fikk jeg så mange penger til jul og det var så mange gode bøker på tilbud :P
    Uhh.. Den der Timless gad jeg godt og lese. Gleder meg til og se hva du syntes om de :)

    SvarSlett