torsdag 25. november 2010

News: hvordan, hvorfor og hva :)

Dagens news.

Har desverre ikke fått lagt inn noe nytt omkring noen speciel bok i dag. Hadde tenkt meg og skrive en anmeldelse på min første bok her inne, men det får vente til jeg får mere tid. :)
Det skal jo helst ikke gå for fort, så man bare skriver for og skrive. Vil jo gjerne det blir noe folk gidder bruke tid på og lese :)

Mitt bibliotek:
Har fått lagt litt inn på en side oppe i fanen som heter mitt bibliotek. De få bøkene som er der nå er de bøkene jeg har hos meg akkuratt nå og det er ikke så mange. Men i den nye år vil listen bli kjempe lang. For som sakt er jeg i gang med og flytte og bøkene mine flyttet før meg, så de har allerede ankommet Norge, mens jeg fortsatt er stuck i DK. Bare 1 månte tilbake nå til jeg venner nesen tilbake mot Norge :)

I hvertfall vil jeg bruke mitt bibliotek til og skrive inn alle bøkene mine og forhåpentlig kunne linke anmeldelser og om boka info til lista, for de forskjellige bøkene. Etter hvert som jeg får dem laget :) Og det kommer nok til og ta sin tid, så det kommer nok litt hver dag. Så bare og følge med ;)


~MoonStar~

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar